Gratulálunk!

 

Nagyon örülünk, hogy sikeres weboldallal rendelkezik. Csak így tovább, ne lankadjon, a kemény munka mindig kifizetődik!

Nézzen körül nálunk, bízunk benne, hogy talál érdekes információt, amit hasznosíthat. Ha pedig úgy ítéli meg, hogy egy kis segítségre van szüksége, keressen bizalommal!

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 3. rész: mérjük már!

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 3. rész: mérjük már!   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a múlt hónapban? Milyen...

Stratégia + weboldal: Zöldkerti Meseház

Onlinemarketing-stratégia megtervezése, aztán 1. lépés: Zöldkerti Meseház weboldal elkészítése   Ildikó csodálatos óvodapedagógus, mindenki ilyen óvónénit szeretne gyermekeinek! Meséken keresztül tanítja a kicsiket arra, hogy milyen fontos a barátság, a megértés, hogy...

Hány karakter lehet a meta description 2018 júniusában?

  A 300 karakteres meta description tündöklése és bukása avagy Hány karakter lehet a meta description 2018 júniusában?   (Állj! Mi az a meta description és mire való az egyáltalán??? Olvassa el itt lent, aztán folytassa itt fent!) 2017 végén előbb csak nem...

Ilyen egy profi átverős e-mail

  Ilyen egy profi átverős e-mail Átverős levelekről 5 tételben   Ma reggel találtam a postaládámban Dr. Cseh Ibolya értesítését arról, hogy én vagyok az egyik szerencsés kiválasztott, aki egy csomó dollárt nyert, mert a Facebook.com kisorsolt az adatbázisából!...

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 2. rész: mivel mérjük?

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 2. rész: mivel mérjük?   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a múlt hónapban?...

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 1. rész: minek?

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 1. rész: egyáltalán: minek kell azt mérni?   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a...

Mire jó a tartalommarketing? 7 indok kapásból…

  Mire jó a tartalommarketing? 7 indok kapásból...   Egyáltalán: mi az a tartalommarketing? És mi az a tartalom? Na nézzük! Először is, tartalom lehet bármi, amivel megszólítjuk a termékeink, szolgáltatásaink, cégünk iránt érdeklődőket. Bármilyen szöveg, cikk,...

Miért kékek a weboldalakon a linkek? – Szavazás

  Ha tetszik a szavazás, és úgy gondolod, másoknak is tetszene, oszd meg ismerőseiddel az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönöm! Lájkold/kövesd közösségi oldalainkat, hogy...

Miért kékek a linkek a weboldalakon?

  Miért kékek a linkek a weboldalakon? Biztosan feltűnt már neked is, hogy alapértelmezetten a linkek (hiperlinkek) kékek és alá vannak húzva. De miiéééért???? Két magyarázat is kering a neten ‒ eldönthetjük, melyik számunkra a szimpatikusabb.   Az első...

Miért változtatta meg a színét a McDonald’s?

  Miért változtatta meg a színét pirosról zöldre a McDonald's?   Színhasználat vállalkozásoknak Ha pirosra és sárgára gondolunk, milyen márka jut az eszünkbe? Könnyen lehet, hogy valamilyen gyorsétteremre asszociálunk (például KFC, Burger King), és ez nem véletlen. A...

Kérjen ingyenes tanácsadást!

Kérjen ingyenes tanácsadást!

Pin It on Pinterest

Share This