100 webes bukta: social media
+ Hogyan változtass?
Social mediával, vagyis a közösségi felületekkel kapcsolatos problémák feldolgozása “egyperces” videók formájában
Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a közösségi felületekhez kapcsolódnak.
Általában a videóimra jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje.
Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot. Ugyan nem feltétlenül egypercesek a videók, de annyira nem is hosszúak 🙂
Szó lesz arról, ha
- van céges Facebook-oldalad (vagy egyéb közösségi fiókod),
- nincs céges Facebook-oldalad,
- van céges Facebook-oldalad – de a magánfiókodat használod céges kommunikációra,
- túl sok közösségi fiókod van,
- nem ugyanaz a neve a weboldalnak, közösségi fióknak stb.
Szóval vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken vagy iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!
6. Ha van céges Facebook-oldalad
Nem biztos, hogy jó, ha van. Csak azért mert a konkurenciának is van, neked nem kell – feltéve, ha nem tudod, mit kezdj vele…
10. Túl sok közösségi fiók
❓ Miért felesleges minden létező közösségi platformra regisztrálni a cégedet? Kiderül a videóból.
16. Magánfiókból posztolsz a céges oldal helyett
Nem lehet mindent leegyszerűsíteni, mindennek megvan a megfelelő formája, helye…
23. Van Google Cégem profil – de nem a tiéd
Ezt nem szokták a közösségi felületekhez sorolni, de sok szempontból hasonló. Érdemes kihasználni a lehetőségeket, amit nyújt!
24. Facebook-név + dizájn ≠ céges arculat
Létezik ilyen, hogy más a Facebook-oldal neve, mint a cégnév? Más az arculat, a logó? Naná, hogy létezik, ezért született ez a videó.
Bozókiné Antal Rita
2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.
