100 webes bukta: social media

+ Hogyan változtass?

Social mediával, vagyis a közösségi felületekkel kapcsolatos problémák feldolgozása “egyperces” videók formájában

Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről. Ezen az oldalon azokat gyűjtöm össze, amelyek a közösségi felületekhez kapcsolódnak.

Általában a videóimra jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje.

Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot. Ugyan nem feltétlenül egypercesek a videók, de annyira nem is hosszúak 🙂

Szó lesz arról, ha

  • van céges Facebook-oldalad (vagy egyéb közösségi fiókod),
  • nincs céges Facebook-oldalad,
  • van céges Facebook-oldalad – de a magánfiókodat használod céges kommunikációra,
  • túl sok közösségi fiókod van,
  • nem ugyanaz a neve a weboldalnak, közösségi fióknak stb.

Szóval vannak bőven témák, amelyeket körbe lehet járni! Kövessél a YouTube-on, a közösségi felületeken vagy iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a vállalkozásod számára fontos infókról!

6. Ha van céges Facebook-oldalad

Nem biztos, hogy jó, ha van. Csak azért mert a konkurenciának is van, neked nem kell – feltéve, ha nem tudod, mit kezdj vele…

10. Túl sok közösségi fiók

❓ Miért felesleges minden létező közösségi platformra regisztrálni a cégedet? Kiderül a videóból.

 

16. Magánfiókból posztolsz a céges oldal helyett

Nem lehet mindent leegyszerűsíteni, mindennek megvan a megfelelő formája, helye…

23. Van Google Cégem profil – de nem a tiéd

Ezt nem szokták a közösségi felületekhez sorolni, de sok szempontból hasonló. Érdemes kihasználni a lehetőségeket, amit nyújt!

24. Facebook-név + dizájn ≠ céges arculat

Létezik ilyen, hogy más a Facebook-oldal neve, mint a cégnév? Más az arculat, a logó? Naná, hogy létezik, ezért született ez a videó.

34. Ingyen webáruház a Facebookon

Vigyázz, mert egy webáruház üzemeltetéséhez sok más is szükséges! Részletek a videóban…

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This