100 webes bukta

+ Hogyan változtass?

Gyakori webes problémák feldolgozása “egyperces” videók formájában

Új videósorozatot indítottam, amelynek célja, hogy RÖVIDEN szóljon 1-1 webes kérdésről.

A többi videómra az a jellemző, hogy alaposan körbejár egy-egy témát. Van, akinek ezekhez nincs türelme, vagy éppen ideje.

Most lehetőség van kisebb falatokban fogyasztani az online táplálékot.

Mik a főbb témakörök?

  • Domainnév: .hu vagy nem.hu, miért .hu? Miért nem.hu? Saját vagy nem saját, több vagy kevesebb?
  • Weboldal: van, nincs, milyen van, miért olyan van, kinek előnyös, kinek hátrányos?
  • Felhasználóbarát weboldal: mitől lesz az, mitől nem?
  • Facebook, közösségi felületek: miért van, miért nincs, melyik van, miért az van, miért úgy van? Kell egyáltalán?
  • Google Cégem: mi az, minek az?
  • Mérési lehetőségek: mire jó, mire nem jó, minek, hogyan, melyik mérőszám hasznos, melyik nem?
  • Google Ads: mire jó, mire nem? Hogyan használjuk? Hogyan mérjük a hatását?

Jelenleg még elférnek egy oldalon, de ahogy egyre több videó lesz, szét lesznek osztva külön menüpontokba.

1. Ha van weboldalad

Ez is lehet probléma. A videóból kiderül, mikor érdemes elgondolkodni a megszüntetésén, illetve milyen alternatívák vannak.

2. Ha nincs weboldalad

Milyen hátrányai lehetnek, ha mások felületein (pl. Facebook) szerepel a teljes céges webes jelenlétünk?

3. A telefonszám nem kattintható,

vagyis a weboldalon a telefonszámra kattintva – mobiltelefonon koppintva – nem tudjuk felhívni az adott számot. Ez manapság alapkövetelmény, hiánya igazi BUKTA.

4. Bérelt weboldalad van

Tájékozódjunk előre, ne akkor derüljön ez ki, amikor el akarjuk költöztetni az oldalt – és ez nem lehetséges. Ide kapcsolódik ez a bejegyzés az “ingyenes” oldalakról, nézd meg azt is.

5. Van Google Analytics – de minek?

Oké, van Google Analytics fiókod. Használod valamire? Ha nem, akkor ez is egy webes bukta. A témáról már volt szó ebben a cikkemben, olvasd el azt is!

6. Ha van céges Facebook-oldalad

Nem biztos, hogy jó, ha van. Csak azért mert a konkurenciának is van, neked nem kell – feltéve, ha nem tudod, mit kezdj vele…

7. Nem saját domainnév

Csábító az, ami ingyen van, pláne egy induló vállalkozásnak! A videóból kiderül, miért nem jó ez neked.

Három cikkben is foglalkozom azzal, mikor, milyen domaint érdemes regisztrálni, olvasd el azokat is! Első rész: alapok, második rész: mit csináljak, ha foglalt? Harmadik rész: .com-ot mikor?

8. Hiúsági mérőszámok

Rengeteg lájkoló, óriási elérés? Vigyázz, lehet, hogy ezek a számok csak a hiúságodat legyezgetik! Ne felejtsd, a focit gólra játsszák!
Kapcsolódó cikkek, videók

9. Brandépítés

Ezzel egy külön cikkben foglalkozom.

10. Túl sok közösségi fiók

❓ Miért felesleges minden létező közösségi platformra regisztrálni a cégedet? Kiderül a videóból.

 

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This