Hasznos cikkek, infók

 

Bízunk benne, hogy talál kedvére valót blogbejegyzéseink között. Legfrissebb referenciamunkáinkat is bemutatjuk.

Geri Kártevőirtás weboldala – egyszerű ÉS profi

Geri Kártevőirtás weboldala– egyszerű ÉS profi A vállalkozás már rendelkezett weboldallal, amely külsőre a „nem rossz” besorolást kaphatta volna.A lehetőségek azonban nem voltak kellően kiaknázva: a telefonszám jól láthatóan megjelent minden oldalon – de nem volt...

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 3. rész: mérjük már!

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 3. rész: mérjük már!   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a múlt hónapban? Milyen...

Stratégia + weboldal: Zöldkerti Meseház

Onlinemarketing-stratégia megtervezése, aztán 1. lépés: Zöldkerti Meseház weboldal elkészítése   Ildikó csodálatos óvodapedagógus, mindenki ilyen óvónénit szeretne gyermekeinek! Meséken keresztül tanítja a kicsiket arra, hogy milyen fontos a barátság, a megértés, hogy...

Hány karakter lehet a meta description 2018 júniusában?

  A 300 karakteres meta description tündöklése és bukása avagy Hány karakter lehet a meta description 2018 júniusában?   (Állj! Mi az a meta description és mire való az egyáltalán??? Olvassa el itt lent, aztán folytassa itt fent!) 2017 végén előbb csak nem...

Ilyen egy profi átverős e-mail

  Ilyen egy profi átverős e-mail Átverős levelekről 5 tételben   Ma reggel találtam a postaládámban Dr. Cseh Ibolya értesítését arról, hogy én vagyok az egyik szerencsés kiválasztott, aki egy csomó dollárt nyert, mert a Facebook.com kisorsolt az adatbázisából!...

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 2. rész: mivel mérjük?

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 2. rész: mivel mérjük?   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a múlt hónapban?...

Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 1. rész: minek?

  Hogyan mérjük weboldalunk teljesítményét? 1. rész: egyáltalán: minek kell azt mérni?   1000 látogatóra hány vásárlás/kapcsolatfelvétel jut? A Facebookról hány látogató érkezett a weboldalára az elmúlt hónapban? A Google-keresésekből hányan kattintottak az oldalára a...

Mire jó a tartalommarketing? 7 indok kapásból…

  Mire jó a tartalommarketing? 7 indok kapásból...   Egyáltalán: mi az a tartalommarketing? És mi az a tartalom? Na nézzük! Először is, tartalom lehet bármi, amivel megszólítjuk a termékeink, szolgáltatásaink, cégünk iránt érdeklődőket. Bármilyen szöveg, cikk,...

Miért kékek a weboldalakon a linkek? – Szavazás

  Ha tetszik a szavazás, és úgy gondolod, másoknak is tetszene, oszd meg ismerőseiddel az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönöm! Lájkold/kövesd közösségi oldalainkat, hogy...

Miért kékek a linkek a weboldalakon?

  Miért kékek a linkek a weboldalakon? Biztosan feltűnt már neked is, hogy alapértelmezetten a linkek (hiperlinkek) kékek és alá vannak húzva. De miiéééért???? Két magyarázat is kering a neten ‒ eldönthetjük, melyik számunkra a szimpatikusabb.   Az első...

Kérjen ingyenes tanácsadást!

Kérjen ingyenes tanácsadást!

Pin It on Pinterest

Share This