Hasznos cikkek, infók, referenciamunkáink
Bízunk benne, hogy találsz kedvedre valót blogbejegyzéseink között. Legfrissebb referenciamunkáinkat is bemutatjuk.
A gombokra kattintva szűrheted a bejegyzéseket, és az adott kategória oldalát nézheted meg.
Újratervezett weboldal: urpion.hu
Egyoldalas weboldal = részletes, “elektronikus névjegykártya”
Régi ügyfelünknek terveztem újra weboldalát, amely gyakorlatilag egy elektronikus névjegykártya: egyoldalas honlap. Célja az, hogy a magánrendeléshez megadja az érdeklődőknek a megfelelő adatokat.
Árvácska megújul – 2. rész
Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, élesben működik a Szentendrei Árvácska Állatmenhely megújult weboldala! Nézd meg, kísérd figyelemmel tevékenységüket, támogasd munkájukat, mert megérdemlik és nagy szükségük van rá!
Semmit sem ér a Google Analytics egyoldalas weboldalaknál?
Az elsőre ijesztőnek tűnő adatok nem biztos, hogy valójában is azok. Mi az a visszafordulási arány, és miért lehet akár 100%-os is az egyoldalas weboldalon? Azoknak az aránya, akik “további interakció nélkül” elhagyták a weboldalt. Az ilyen látogatásoknál az oldalon eltöltött időt is nullának veszi a Google Analytics.
2020 UPDATE! 9 ütős tipp: hogyan szúrjuk el egy étterem honlapját!
… és online jelenlétét, ügyfélszolgálatát – ne végezzünk félmunkát! Az eredeti cikket 2017 őszi, egri kirándulásunk inspirálta. Azóta eltelt két és fél év: 2020 májusában járunk, a koronavírusos válság közepén…
Árvácska megújul – 1. rész
A Szentendrei Árvácska megérdemel egy modern honlapot! Az a megtiszteltetés ért, hogy a Dunakanyarban méltán ismert és elismert, több mint 20 éves Szentendrei Árvácska Állatmenhelynek segíthetek egy hatékonyabb onlinemarketing-stratégia kialakításában és weboldaluk újratervezésében, kivitelezésében.
Webes átverések: SEO – 3. rész
Ha azt kapod a pénzedért, amit ígértek, akkor hol az átverés?
Mi a különbség a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetés között? A videóból kiderül… Addig is íme néhány további gondolat.
A weboldal nem kerti törpe!
A magára hagyott weboldal semmire sem jó. Miért nem tesz jót egy weboldalnak ha nem csinálunk vele semmit?
Webes átverések: SEO – 2. rész
További példák, ahol a SEO olyan egyszerűnek tűnik. “Beépített SEO eszközök”? „KÖNNYEN megtalálnak az interneten”? Ne dőlj be a túl szépen hangzó állításoknak! Elmagyarázom, mit jelent VALÓJÁBAN.
Facebook vs. Google hirdetés? Melyik, mikor?
Facebook: megjelenik, Google Ads: csak, ha rákeresnek
Ez a két leggyakoribb online hirdetési forma jelenleg. De melyiket érdemes használnunk? Erről van szó ebben a videóban néhány példával illusztrálva, a teljesség igénye nélkül.
Webes átverések: SEO 1. rész
Nézd meg ezt a videót!
Van írásos szerződés, pontos definíciók, határidős teljesítés – mégis gyakorlatilag átverés!
Ingyenes weboldal? Érvek – ellenérvek
Csóró, kezdő vállalkozó vagy, és nincs pénzed saját weboldalra? Két letetőséget mutatok be a lenti videóban, amelyhez egy régebbi is kapcsolódik, azt is beágyaztam itt, hogy ne kelljen sokat keresgélned.
Kevesebb gépelés + könnyebb szövegírás: 2 tuti tipp!
Nem vagy profi gépíró? Ráadásul, ha szöveget kell fogalmaznod, akkor csak bámulsz magad elé és semmi nem jut az eszedbe? A videóban bemutatok egy megoldást mobiltelefonon, illetve asztali gépen, amellyel több legyet üthetsz egy csapásra!