Facebook vs. Google hirdetés?

Melyik, mikor?

Facebook: megjelenik, Google Ads: csak, ha rákeresnek

Ez a két leggyakoribb online hirdetési forma jelenleg. De melyiket érdemes használnunk? Erről van szó ebben a videóban néhány példával illusztrálva, a teljesség igénye nélkül.

A Google Ads keresési hirdetés lényege, hogy keresésre aktiválódik. Vagyis meg kell találnunk azokat a kulcsszavakat, amelyekre rákeresnek… Természetesen mindig jobb, ha a szakértelmet igénylő munkát hozzáértőre bízzuk, de vannak ingyenes eszközök is, amelyek segíthetnek a Google Ads beépített eszközei mellett: a Google Trends és az Ubersuggest ilyen.

Facebook-hirdetés: a jó célzás és a figyelemfelhívó kép + szöveg a lényeg. Azért ez sem olyen egyszerű, figyelembe kell venni, hogy a különböző hirdetési formákban milyen tartalom látható egyáltalán…

Az első azonban mindenképpen az hogy eldöntsük, melyik hirdetési formát alkalmazzuk, vagy, ha mindkettőt, akkor milyen kombinációban.

Nézd meg a videót!

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This