Geri Kártevőirtás weboldala

– egyszerű ÉS profi

A vállalkozás már rendelkezett weboldallal, amely külsőre a „nem rossz” besorolást kaphatta volna.

A lehetőségek azonban nem voltak kellően kiaknázva: a telefonszám jól láthatóan megjelent minden oldalon – de nem volt hívható. Az oldal reszponzív volt (megjelenése alkalmazkodott a kijelző méretéhez) – tartalma viszont nem volt könnyen átlátható.

A felszín alatt viszont sajnos nagyobb hiányosságok is voltak: a tartalom nem volt keresőoptimalizálva (SEO) és a weboldal technikai szempontból sem volt magas színvonalú (képek, forráskód optimalizálásának hiánya).

lehetőségek nincsenek kiaknázva

1. lépés: tervezés: mi a célunk a weboldallal?

A munkát stratégiai tervezéssel kezdtük. Mit akarunk elérni a vállalkozásban, és ezt hogyan segítheti a weboldal? Milyen tevékenységet folytatnak a versenytársak? Milyen további lehetőségei vannak a vállalkozás online és offline népszerűsítésének?

2. lépés: weboldal kivitelezése

Kis költségvetésből is lehet profi megoldást kihozni!

  • A honlap letisztult, átlátható megjelenést kapott. A telefonszámok nemcsak jól láthatók, hanem kattinthatók is.
  • Az árlista is mindenhonnan könnyen elérhető – hiszen úgyis erre kíváncsi mindenki!
  • A szöveg a főbb kulcsszavakra keresőoptimalizált, bár a szövegírás terén van még fejlődési potenciál.
  • Technikai szempontból az oldal jól optimalizált, kiváló értékeléseket ér el a különböző platformokon.

“Sok hónapig tartó közös munkánk eredménye egy olyan weboldal, ami számunkra a legmegfelelőbb lett. Sok érdekes tanáccsal ajándékozott meg bennünket és persze igyekeztünk eleget tenni a kéréseinek, hiszen tudtuk hogy mind miértünk van.

Nem volt velünk könnyű dolga, de nagy türelemmel viselte és mindig ugyanolyan kedvességgel fogadott bennünket.

Köszönjük, hogy együtt dolgozunk.”

Geri Zsolt

kártevőirtó

Reszponzív, arányos fejlécképek!

Külön kiemelném a fejléckép és a telefonszám megjelenítésének módját: a telefonszám minden képernyőméreten olvasható marad, a fejléckép nem nyomja el vagy teszi olvashatatlanná.

Az arányok pontos kidolgozása nem kevés időt igényelt, de megérte!

A témáról egy másik bejegyzésben írok részletesebben…

reszponzív, a kijelzőhöz alkalmazkodó dizájn

3. lépés: a jövő

Linképítés, Facebook-oldal, fizetett hirdetések, hűségprogram? Mik lesznek a következő lépések? Ezt majd a tulajdonosok eldöntik. A weboldalra lehet építeni, a marketingötletek kivitelezésében pedig én továbbra is rendelkezésükre állok! Folytatása következik…

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük! Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This