100 webes bukta: kulcsszavas vagy nem kulcsszavas domain a jó?

A kulcsszót tartalmazó domain előny és hátrány is lehet!

A domain kiválasztása önmagában is elég macerás feladat, erről a kérdésről több bejegyzésben is foglalkoztam. Itt elolvashatod ezeket a bejegyzéseket:

1. Hogyan válasszak jó domaint? Alapok

2. Túl az alapokon

3. “Nemzetközi” domaint mikor érdemes választani?

Ezeken túl pluszkérdés, amivel érdemes külön is foglalkozni, hogy kulcsszavakat tartalmazó vagy nem tartalmazó domaint válasszunk.

Mit jelent egyáltalán az, hogy kulcsszavas domain?

Az egy olyan szót vagy kifejezést tartalmaz, amelyre rákeresnek az emberek. Például kertépítés, alakformálás, ügyvéd. A “nem kulcsszavas” domain pedig a legtöbb esetben a cégnévhez kapcsolódik.

 

Nincs alapvetően jó vagy rossz megoldás

Ezért járom körül a témát ebben a két videóban, amelyek a 100 webes bukta sorozat részei.

További, domainekhez kapcsolódó videókat találsz ebben a bejegyzésben.

19. Kulcsszavas domain(ek)

Mikor nem előnyös, ha kulcsszót tartalmazó domainnéven fut a weboldalad (akár több is)? Milyen nehézségekbe ütközhetsz, ha emiatt fel akarod számolni?

28. Nem kulcsszavas domaint regisztráltál!

Most akkor az a baj, ha NEM kulcsszavas a domain? A  19. videóban az ellenkezőjét mondtam! Nyugi, ez nem tudathasadás, hanem „személyre szabott megoldás”! Van, amikor ez a nyerő, a videóból kiderül, hogy mikor!

Jó ötlet sok domaint regisztrálni?

Ez a “szokás” még abból az időből vésődött be a vállalkozók agyába (és az élelmes szolgáltatókéba), amikor ez még számított a Google-nak.

Manapság viszont már semmi értelme sincs, hogy miért, az a következő videóból kiderül, illetve ajánlom figyelmedbe a Jó a sok domain a cégemnek? bejegyzést, ahol még több információval segítek a döntéshozatalban.

Természetesen, ha elakadsz, nyugodtan kérhetsz segítséget is, keress bizalommal!

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This