Konverzió – Mi az?

Kell a cégemnek?

Hogyan mérhetjük a weboldalra látogatók „hasznát”?

Konverzióval!

A videóban példákat mutatok arra, miket tekinthetünk hasznos eseményeknek, ha

  • webáruházunk van,
  • nem értékesítünk közvetlenül az oldalon,
  • hosszú út vezet a szolgáltatásunk megrendeléséig vagy „csak szórakoztató” tartalmú weblapunk van.

Konverziós cél beállításával arról is képet kaphatunk, hogy például egy rendezvényre regisztrálók milyen csatornán keresztül jutottak el a foglalásig.

A hírlevélből?
A fizetett Facebook-hirdetésből?
A Facebook-oldalunkon keresztül?

Bár nem minden forintosítható, nagyon is mérhető az egyes csatornák hasznossága.

Egy háromrészes cikksorozatban már írtam arról, minek, mivel és hogyan lehet mérni egy weboldal teljesítményét. Azok az alapok voltak, a konverziós célok beállítása ennél egy kicsit bonyolultabb.

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük! Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This