Új referencia: greffmagdi.com

Egy új oldalt mutatok be röviden, a bejegyzéshez egy rövid videó is tartozik. Ebben a legkevesebbet az elkészült, új weboldalról beszélek (https://greffmagdi.com), de azért arról is.

Mobile First Design

Először mobilra tervezzük meg az oldalt! Miért fontos ez? A célközönség leginkább mobilon böngészik, ezért alapvető, hogy könnyen áttekinthető és kezelhető legyen.

Asztali gépen van elég hely, itt elfér a bevezető, a kép, a gombok és a bejegyzések teteje is.

címlap asztali gépen

Mobilon viszont már nem gazdálkodhatunk ennyivel: a legfontosabb húzóerő a lap tetejére került: Kovács Katalin, olimpiai bajnok kajakos ajánlása – ez elég ütős indításnak!

Kicsit lejjebbgörgetve (és egy másik ajánlás után) következnek a második legfontosabbak: a gombok, amelyek például a webáruházhoz vezetnek.

Hogyan lehet elriasztani egy webáruházban a látogatókat a vásárlástól?

Jó példa erre a harmadik kép: a nem reszponzív webáruház, ahol a kosárba rakom gomb félig kilóg a képernyőről…

És ez még nem minden! Nézd meg a videót, abban még több dologról szó van!

Mutasd meg, hogy nem hagyod magad, küzdj meg a webáruházzal – vagy keresd fel asztali gépen, és vedd meg Magdi könyveit!

Hajtás fölötti tartalom

Címlap mobilon: rögtön a közepébe!

gombok

bevezető után gombok

Na, ezt oldd meg!

nem reszponzív webáruház

Ritával az írói honlapom kialakításán dolgoztunk együtt, ami sokkal személyesebb feladat, mint egy üzleti oldal létrehozása. Ennek ellenére össze tudtunk hangolódni, ami sokat segített, nem csak a megjelenés, hanem az igazán felhasználóbarát szerkezet kialakításában is. Segítségével sikerült egy letisztult, elegáns, rám jellemző oldalt létrehozni, amit reményeink szerint az olvasók is kedvelni fognak.”

Greff Magdi

író

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This