A vállalkozó nem svájci bicska!

Nem kell mindenhez értenie

Segítek, hogyan mérd fel jelenlegi helyzetedet!

Úgy tűnhet, az online világ olyan könnyen kezelhető – hiszen annyi tanfolyam hirdeti, hogy könnyen, gyorsan megtanulhatsz magadnak BÁRMIT megcsinálni a profi weboldaltól kezdve a profithegyeket termelő Google-hirdetésig.

De nem vagyunk egyformák! Ami az egyiknek megy, nem biztos, hogy a másiknak is menni fog. A vállalkozó akkor jár jól, ha jó szakembereket tud kiválasztani – ebben segíthetek neked!

Azzal is nem árt tisztában lenni, hol tart jelenleg például a weboldalad. Valóban olyan profi, mint amilyennek a webfejlesztő mondja? Milyen gyors a weboldalad? Megfelel a Google technikai elvárásainak?

Több olyan bejegyzésem van, amelyekben azzal foglalkozom, hogyan ellenőrizheted le, kinek a tulajdonában van a domainneved (1. és 2. rész) vagy akár weboldalad is. Hogyan mérheted a weboldalad teljesítményét (1, 2, 3.), mi az a konverzió, és mire jó az neked…

Emellett számtalan témában írtam részletes cikkeket például a tartalommarketingről vagy akár az egyoldalas weboldalak előnyeiről.

Segítek, hogyan válassz profi szakembert

Az általam bemutatott eszközök abban is segítenek, hogy teljesebb képet kapjál egy webes szakember teljesítményéről, például a referenciaként bemutatott weboldalainak a minőségéről.

Ha még nem is hallott a konverzióról, akkor nem biztos, hogy őt kellene megbíznod a Google Ads hirdetésed kivitelezésével…

Szóval iratkozz fel a hírlevelemre, kövess a közösségi médiában, hogy minél jobban képben legyél az online jelenléted elemeivel! Ha pedig konkrét tanácsadásra, árajánlatra van szükséged, vegyed fel velem a kapcsolatot ezen az űrlapon keresztül! 🙂

Oszd meg ismerőseiddel ezt az oldalt az asztali gépen balra ←, mobil eszközökön lent ↓ található megosztásgombok segítségével! Köszönjük!  Lájkolj/kövess közösségi oldalainkon, hogy mindig értesülj az új bejegyzésekről vagy iratkozz fel hírlevelünkre!

Bozókiné Antal Rita

2004 óta onlinemarketing-tanácsadás, marketingstratégia kialakítása, keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média részvétel tervezése, kivitelezése. Webhelyadatok elemzése, konkurenciafigyelés, online kampányok kidolgozása. Tartalommarketing, szövegírás.

Pin It on Pinterest

Share This